
Fly me to the moon
Let me play among the stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars
In other words, hold my hand
In other words, darling, kiss me
Fill my life with song
And let me sing for ever more
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true
In other words, I love you
Fly me to the moon
Let me play among the stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars
In other words, hold my hand
In other words, darling, kiss me
Fill my life with song
Let me sing for ever more
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true
In other words, in other words
In other words, in other words
In other words
I love ... you
Nina Simone

I love you...ayat yg last sekali tue yg tak tahan! Ahem..ahem!
ReplyDeleteAwek kat sebelah tue ashik pandang aje.
Ada post post berbau dengki kat aku rupanya sebelum ni.. wakakaa...
ReplyDeleteCik Kareeem, wa tengok lu pun dah macam Mazrul dah, lagu lah, sajak lah, pusi lah.. wakaka
Namun begitu cik Kareem, gambo bulan tu syiook dan cantek.. WA pun ada sebijik gambo macam tu, saja je gua malas nak up, takut nanti ada orang puji plak.. hohohohoh...
huhuhu...mcm ada pape je ni ;P
ReplyDeleteKorang takkan tak tahu dia nie jiwang gak org dia...Nampak jer macam taiko kat luar...Keh keh.....
ReplyDeleteKo tak yah ler dengar cakap Jek Jenggo tuh....Dia gambar kambing banyak ler.....Hehehhehee...
Apapun aku suka gambar bulan nie...Macam dah nak raya lak esok....
WKS...kan raya thaipusam ari tue!
ReplyDeleteJom kita lawan dia balik...tikoosan semua gi shot Bulan!
www.tikusanggun.com nape tak leh masuk?
mazrul,
ReplyDeleteno comment...p shoot bulan sabit merah...
jek..
bulan kambeng boleh laa..
princess,
ada...
wks
hahahhaaa..no comment